Rabu, Mac 11

Nafsu Nafsi Membuak

Situasi 1

Dalam sebuah rumah ada dua lelaki dan dua perempuan. Keempat2 bukan muhrim. Yang perempuan dress pakai seluar pendek campur attitude gedik maybe dan mengada campur adegan pegang or maybe gurau senda yang perlukan sentuhan.

Keadaan masa itu hujan, sejuk. Kedua2 perempuan bermalam di rumah lelaki itu. Korang percaya ke kalau aku cakap. Tiada apa yang berlaku antara mereka malam itu. Walaupun nampak kemesraan dalam gambar mereka.

Come on lah.


Situasi 2

Pada hari Sabtu, seorang wanita berada dalam rumah seorang lelaki. Kemudian dia ternampak wanita sedang pakai kain di bilik sebelah. Lelaki itu terus mengusik perempuan itu. Adegan pegang memegang berlaku. Kemudian, korang teka lah sendiri apa yang berlaku.


Aku ceritakan kedua2 situasi ini yang telah berlaku dekat member aku ini bukan lah nak mengaibkan siapa-siapa. Maybe ada antara korang anggap semua ini biasa, lumrah, tak da makna, atau untuk suka-suka.

Aku cuma wonder berapa peratuskah pasangan lelaki dengan perempuan yang berpakaian agak nampak susuk badan dan di campur dengan seda gurau dan sentuhan di sebuah rumah kemudian tiada apa yang berlaku.

5 ulasan:

None berkata...

Seriously, aku sangat x suke jenis2 pompuan2 n laki2 cmtu. Aku leh gelar diorg betina n jantan sundal.

nOra berkata...

erm..depan mate aku pn slalu jadik mende2 cam gitu..tapi cmne nk larang diaorg ye???

Princess Fantaghiro berkata...

kalo mnusia dh x takut hukum Tuhan n dh lupe psl kiamat camtula jdnyer! x kesian mak ayah yg bsusah payah mlhir, mbesarkan n mendidik depa. Bukannye tau nk bls jasa tp pi tambah dosa lg ade la...

hamba yang hina berkata...

haha..fish them all!!
maruah skrg sune simpan dlm beg je..sbb 2 cm2.btol x??(^.^)

Unknown berkata...

as much as aku benci that kind of attitude, but aku percaya there are some couples x jadi ape2.. maybe based of what i've been seeing around me.