Khamis, Mac 5

Hidup Malas, Hati Mati, Otak Punah

8 hari lagi sebelum aku dapat pulang ke pangkuan keluarga tercinta di tempat yang bernama rumah. (macam baru nak kuar penjara plak)

Hari ini aku MC. Tadi pegi klinik doktor bagi aku ubat letih, vitamin, dan ubat tahan sakit. Memang dah teruk gamaknya ni. Lama tak exercise ni. Tido pon tak tentu. Suppose kelas aku sampai petang hari ini. Dapat MC so ada alasan ar nak skip. Hahaha. (muka bangga+senyum jahat)

Aku still tengah buat kira2 dengan cousin aku Udie untuk beli PC. Cadangnya aku maybe just beli 2nd hand PC dari Udie. Dia cakap next week aku balik pergi Low Yat dengan dia beli a few perkakasan komputer lain. Aku dah buat kira2 sendiri aritu download brochure dari web low yat. Harga maybe cecah RM1000 gak. Wet dah sengkek ni.

Kusut2. Kalau tak beli camne nak wat assignment aku. Masak aku.

Tiada ulasan: