Selasa, Mac 3

Nasi Kerabu Telur Masin

Detik ini,

Di kala tugasan dan projek aku masih bergelimpangan kat umah tapi aku masih mampu lagi pergi ke cc untuk surf internet. Padahal jauh di sudut hati terasa mahu pecah kepala memikirkan semua itu yang dilonggok dan ditangguh.

"Padan muka aku", bisik suara hati.


Banyak perkara sedang aku fikir

1. Assignment yang tak pernah putus.

2. Cuti kne cut dari 2 minggu jadi 1 minggu je.

3. Pc masih takda lagi untuk wat assignment.

4. Duit yang makin berkurangan dikala mahu beli pc.

5. Planning untuk kewangan aku selepas beli pc.


Currently, kelas aku kena manage beberapa event dekat poli di tambah pula jarak antara event tu tak jauh so semakin sibuk ar kitaorg sem ni. Management aku suck gila gotta improve my time management if not camne nak deal dengan semua ni.

Minggu ni memang kurang tido. Hope cuti ni dapat rilek sikit. That's all i need.