Selasa, Mei 26

Kerek Sial Aku

Caring ke?

Kerek ke?

Seorang kawan beritahu aku pasal kawan dia yang dulu aku caring dekat kawan dia a.k.a kawan kitaorang juga. Tapi aku dah kerek dan sombong sekarang. To that person sorry sangat. Deep down you still my closest friend. Benda berubah dulu ko sorang sekarang berdua. Lagi pun ko yang tukar no fon tak bagitaw. Aku understand la maybe because of pangai bf ko yang cemburu tu kan.

Sorry la hari tu ko ada telefon tapi aku tak jawap sebab aku tak taw itu kau. Ko pakai no lain. Sorry about your lost. Pasal dengan Sha and Ana tu sorry aku tak sengaja. Bukan tak nak cakap cuma aku kekok la. Sekarang aku tahu ko trauma gila pasal ur late sister. Sal bagitaw aku everything. Aku sedey sangat dengan apa yang berlaku kat diri ko.

Aku tak taw yang ko begitu berahsia banyak mender yang aku tak taw pasal ko. Well, you're good person. Good friend too. Lucky to know you. Be strong buddy.

You'll be fine. I know u.

Tiada ulasan: