Jumaat, Julai 3

Day with fellow Megat

pic lama dgn mista megat

Lama tak jumpa dia ni aku rasa dah almost a year. Last raya pun tak jumpa. Baru hari tu sempat jumpa kejap. Janji pukul 2 kat Mc D Kajang. Aku sampai pukul 3. Haha. Betol janji melayu lah. Suppose aku rasa aku patut sampai awal lagi tapi jem btol jalan kat Kajang masa tuh. Kadang2 aku pun tak faham dorang ni xkeja ke ha. Time2 camtu pun leh jem. Kat Kajang lak tu klu kat KL tu xpela jugak. Haha. Da lambat macam2 lak alasan kan. Hahah.

Banyak mende jugak lah yang sempat kitaorg catch up. Megat dah grad awal tahun hari tu. Sekarang tengah buat degree dalam accounting kat Inti College. Teringin benar aku kalau dapat buat reunion untuk budak sekolah dulu. Tapi sekarang macam susah skit. Masing2 busy dengan hal masing2.

Some of them ada yang dah keja. Sambung study and some kat oversea. Tu la. Maybe 5 tahun lagi ke or 10 tahun from now kalau wat reunion mesti best kan. Masing2 dah berjaya and bawa anak masing2. Haha. Looking forward to.

Tiada ulasan: