Selasa, Julai 7

Sedut Sedutan

Da lama tak wat posting kat blog ni. da berhabuk sbb lama sangat kan. aku cuti dua bulan dan banyak jugak benda that jadi dalam tempoh tu. sempat juga jumpa beberapa orang kawan dari zaman sekolah menengah aku kat Kajang. kawan yang kalau aku balik mesti aku lepak dengan dorang lah.

Rilek punya rilek rupanya da sebulan aku bercuti ni sambil goyang kaki kat umah tanpa membuat apa-apa yang boleh mendatangkan duit. kecuali menolong ayah aku hantar ke airport a few times. dapat ar upah skit. and tolong mak aku bli barang-barang dapat gak wet skit. haha. maklumlah kerja dari rumah. aku tak mintak ok. tapi dorang lepas aku tulung je mesti dengan suka at dan slumber memberi aku duit. senang at tol.

Aku ada kerja yang perlu di setelkan melibatkan study aku. aku kene buat a few proposal untuk final projek untuk final sem. sekarang tengah survey company untuk di observe. aku dari aritu plan nak p lepak umah udie untuk dapatkan idea or cadangan daripada dia memandangkan dia terlebih dahulu expose dengan grafik then aku kan. asyik ada je menda yang menghalang. lagipun kalau pergi umah dia mesti dapat copy citer2 baru or series2 baru. sbb dia tu kaki download tuh. hari tu aku pegi mahu 10dvd aku burn dari pc dia.

Last week bos aku Mr. Shariff sms. macam biasa ar dia sms tanya kabar sume. slalu gak dia sms. dia tu cool la. yela maklumlah dia kerja dasyat2 gaji pun banyak. tapi ada juga masa nak sms aku. tu yang aku respek dengan dia. very humble n friendly. aku ingat nak pergi jumpa dia dalam masa terdekat ni. saja mana taw ada job ke dia leh bagi aku.

Since aku duk umah ni kerja aku download je. Download movie, mp3 and apa2 la yang leh di download. Sampai da tak taw nk download movie apa lagi. dah penuh hardisk aku tu. da kua merah da warning sebab hardisk penuh kan.

Tiada ulasan: